Newsletter
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newsletter'a!
zwroty i reklamacje

Zwrot i wymiana

  • Wszystkie produkty zakupione przez konsumenta mogą być zwrócone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Chęć zwrotu należy przekazać pisemnie w formie oświadczenia na adres zwrot@miarock.pl, albo Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 – 460 Wisła, w ciągu 14 dni od dnia odbioru. Następnie towar należy zwrócić na adres Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 - 460 Wisła, w terminie maksymalnie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia, na koszt konsumenta. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce zwrot i wymiana.

  • Dokonane przez kupującego będącego konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Sprzedawca zwraca kupującemu wartość zwróconego towaru, oraz koszty przesyłki zamówienia do kupującego (o ile zostały przez Kupującego pokryte), w wysokości najtańszej możliwej do wybrania na stronie sklepu opcji.
  • Kupujący będący konsumentem ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy.
  • Kupujący będący konsumentem, w przypadku zwrotu towaru ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Do zwrotu produktów konieczne jest zachowanie 14 dniowego terminu.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • Czas rozpatrzenia wynosi do 14 dni roboczych.

  • Nie ma możliwości wymiany zakupionego towaru. Konsument może jednak  w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar na zasadach zwrotu (Konsument otrzyma zwrot płatności za zwracany towar), oraz złożyć i opłacić nowe zamówienie na stronie www.miarock.pl.


Reklamacje

  • Reklamacja winna być złożona na piśmie i dostarczona na adres siedziby Sprzedającego albo przesłana pocztą elektroniczną na adres reklamacje@miarock.pl.
  • Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez konsumenta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych przez sprzedawcę. (przestrzeganie instrukcji prania, użytkowanie Towaru zgodnie z przeznaczeniem).
  • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymywania reklamowanego produktu oraz poinformowania konsumenta o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu o ile został wydany. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji). Towar jest dostarczany do sprzedawcy na koszt kupującego, odsyłany na koszt sprzedawcy.
  • Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy.

Druk reklamacyjny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl