
Dzień dobry! :)
Poniżej znajdziesz wszelkie szczegóły dotyczące zwrotu, wymiany i reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym www.miarock.pl Dokładamy wszelkich starań, abyś był w pełni zadowolony.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@miarock.pl lub dzwoniąc pod numer + 48 694 442 714.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Mia Rock!
Zwrot i wymiana
- Wszystkie produkty zakupione przez konsumenta mogą być zwrócone w terminie 21 dni od otrzymania przesyłki.
- Chęć zwrotu należy przekazać pisemnie w formie oświadczenia na adres sklep@miarock.pl, albo Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 – 460 Wisła, w ciągu 21 dni od dnia odbioru. Następnie towar należy zwrócić na adres Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 - 460 Wisła, w terminie maksymalnie 21 dni od dnia wysłania oświadczenia, na koszt konsumenta. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce zwrot i wymiana.
- Dokonane przez kupującego będącego konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Sprzedawca zwraca kupującemu wartość zwróconego towaru, oraz koszty przesyłki zamówienia do kupującego (o ile zostały przez Kupującego pokryte), w wysokości najtańszej możliwej do wybrania na stronie sklepu opcji.
- Kupujący będący konsumentem ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy.
- Kupujący będący konsumentem, w przypadku zwrotu towaru ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Do zwrotu produktów konieczne jest zachowanie 21 dniowego terminu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Czas rozpatrzenia wynosi do 14 dni roboczych.
- Nie ma możliwości wymiany zakupionego towaru. Konsument może jednak w ciągu 21 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar na zasadach zwrotu (Konsument otrzyma zwrot płatności za zwracany towar), oraz złożyć i opłacić nowe zamówienie na stronie www.miarock.pl.
Reklamacje
- Reklamacja winna być złożona na piśmie i dostarczona na adres siedziby Sprzedającego albo przesłana pocztą elektroniczną na adres sklep@miarock.pl.
- Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez konsumenta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych przez sprzedawcę. (przestrzeganie instrukcji prania, użytkowanie Towaru zgodnie z przeznaczeniem).
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymywania reklamowanego produktu oraz poinformowania konsumenta o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu o ile został wydany. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji). Towar jest dostarczany do sprzedawcy na koszt kupującego, odsyłany na koszt sprzedawcy.
- Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.