zwrot i wymiana

Zwrot i wymiana

  • Wszystkie produkty zakupione przez Konsumenta mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Chęć zwrotu lub wymiany należy przekazać pisemnie w formie oświadczenia na adres zwrot@miarock.pl, albo Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 – 460 Wisła, w ciągu 14 dni od dnia odbioru. Następnie Towar należy zwrócić na adres Mia Rock sp. z o.o. ul. Spokojna 17, 43 - 460 Wisła, w terminie maksymalnie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce zwrot i wymiana.

  • Sprzedawca zwraca otrzymane płatności, oraz kwotę za przesyłkę paczki do Konsumenta w wysokości najtańszej możliwej opcji widniejącej w Sklepie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Towaru. Klient otrzymuje zwrot płatności w taki sam sposób w jaki płatność została dokonana. 

  • Do zwrotu lub wymiany produktów konieczne jest zachowanie 14 dniowego terminu.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.

  • Konsument ma także prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar.

  • Towar podlega wymianie pod warunkiem, że nie nosi śladów użytkowania, posiada oryginalne metki i oznaczenia, a jego stan pozostał niezmieniony.


REKLAMACJE

 

  • Reklamacja winna być złożona na piśmie i dostarczona na adres siedziby Sprzedającego albo przesłana pocztą elektroniczną na adres reklamacje@miarock.pl.

 

  • Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez konsumenta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych przez sprzedawcę. (przestrzeganie instrukcji prania, użytkowanie Towaru zgodnie z przeznaczeniem).

 

  • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymywania reklamowanego produktu oraz poinformowania konsumenta o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

 

  • W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu o ile został wydany. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji). Towar jest dostarczany do sprzedawcy na koszt kupującego, odsyłany na koszt sprzedawcy.

 

  • Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy.

Druk reklamacyjny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl