faq
  • Czy możliwy jest zwrot towaru?

Oczywiście. Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu towaru znajdują się w zakładce zwrot i reklamacje.

  • Jakie są koszty dostawy ?

Przy zakupach o wartości powyżej 200 zł dostawa jest gratis.

W innych przypadkach, w naszym sklepie masz możliwość wyboru dostawy poprzez:

Pocztę Polską - koszt 12,00 zł przy płatności online;

Paczkomat - koszt 11,00 zł przy płatności online;

Kurier DPD - koszt 15,00 zł przy płatności online.

Odbiór osobisty - 0 zł, odbiór w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie ze sklepem mailowo na adres sklep@miarock.pl, albo telefonicznie pod numerem 730 957 963.

Przy wyborze płatności za pobraniem do kosztu wysyłki należy doliczyć 3 złote.

  • Jakie są akceptowalne metody płatności?

Metody płatności za złożone zamówienie to płatność poprzez szybkie płatności iMoje Ing Bank Śląski, przelew tradycyjny, albo przesyłka płatna przy odbiorze.

  • Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, oczywiście. Wysyłamy Towar za granicę . W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowo na adres sklep@miarock.pl.

  • Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT. W tym celu bardzo prosimy o kontakt pod adresem sklep@miarock.pl.

  • Dlaczego nie otrzymałam/em dowodu sprzedaży?

W związku z faktem, iż Mia Rock sp. z o.o. jest zwolniona z fiskalizacji, dowód sprzedaży wystawiamy tylko na żądanie Klienta. Do reklamacji/zwrotu/ towaru wystarczy nr zamówienia i potwierdzenie wpłaty. W przypadku chęci otrzymania dowodu sprzedaży wystarczy napisać na adres sklep@miarock.pl.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

 

Newsletter
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newsletter'a!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl